Moleskine

Volgens mijn zoon hoor je als Apple fan  bent ook Moleskine fan  te zijn. Nou laat ik me niet zo snel wat opleggen maar nadat ik wat van Moleskine gezien gehad was ik over. Notitieboekjes, journals, agenda's schetsboekjes, noem maar op in diverse soorten papier en allemaal met dezelfde uitstraling. Als je op de site gaat kijken en je kijkt bij de artist kom je meest prachtige dingen tegen. Wat je daar voor inspiratie op kunt doen... prachtig.

Ik heb nu ook een stapeltje liggen waarin het e.e.a in maak of bewaar.


Pas geleden heb ik er eentje gekocht die speciaal is voor waterverf, nu vond ik het ook een leuk formaat omdat deze langwerpig is de afmetingen zijn 14.6 x 9 cm dus niet zo groot.


Nu vindt ik het ook leuk om spreukjes van Fortunecookies die ik tegenkom te bewaren, om ze nu zo maar op te plakken is ook zo saai. Daar was dit boekje dus goed voor, ik ga hem in oosterse stijl maken en plak er dan de spreuken in.




Hier al een aantal pagina's
Fijne dag verder.

Reacties

*Ellen* zei…
wat origineel is dit, lijkt me helemaal top te worden als die klaar is
Marianne zei…
Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar zo'n boekje om alledaagse dingen in te schetsen heb ik vroeger wel gehad. Goh, is toch wel weer heel verleidelijk :-) Jammer dat overal zo veel tijd in gaat zitten. Bedankt voor de leuke tip! Groetjes, Marianne
Unknown zei…
Ik ken jouw koppie natuurlijk al langer in je nieuwe look, maar jeetje, wat een prachtige glamourfoto heb je laten maken!! En die post-tas ziet er waanzinnig uit zeg!! Mooi mooi!! x Ier
Tessa zei…
Jaaaaa geweldig!! Ik ben ook fan!
Hetzelfde formaatje gebruik ik voor mijn favoriete Quotes. Ik heb er al meerdere vol, als Art Journal. Heerlijk om in te werken, ik doe dat bijna elke dag!

xx Tessa
Gea zei…
wauw, dat ziet er prachtig uit!
groetjes gea
Marjanne zei…
ja iik ben ook Fan van Moleskine. Je boekje ziet er prachtig uit!
Wat gaaf, origineel, apart en heel erg mooi. pracht idee maar de spreuken zijn bijzonder. Moleskine is totaal nieuw voor me, maar het ziet er prachtig uit.
groetjes en fijn weekend
Marja
Ellen zei…
Ziet er waanzinnig leuk uit! Je moet er maar op komen.

groetjes, Ellen
yvon zei…
Dat gaat een heel mooi boekje worden, wat een leuk idee.
Groetjes, Yvon
Marijke zei…
Wat een leuk en origineel idee, kende het helemaal niet! Wat een idee om zo vanalles wat je leuk vindt een plaatsje te geven in zo'n boekje!
Groetjes, Marijke en Chantal
Peggy Simons zei…
Heel creatief en wat een leuke invulling van de Moleskine boekjes.

Groetjes, Peggy
Hallo Agitte,

Wat heb je daar al speciale en mooie pagina's in gemaakt en de spreuken zijn ook leuk hé!

Groetjes, Jaimie
Hai Agitte, wat een super leuk en origineel idee! Deze eerste pagina's zien er al helemaal top uit! Ben benieuwd naar de rest. Enne....super hoor je nieuwe look, staat je goed! Liefs Marianne
Yorien zei…
Wat heb je dat mooi gemaakt!
Moleskines zijn wereldwijd populair en niet voor niets. Het papier is zuurvrij, archiefkwaliteit. Helemaal geschikt om mooie dingen te bewaren, zoals die van jou. Heel veel succes.
PS. Moleskines zijn bij veel boekhandels te koop, en online bij Writersplaza.nl

Populaire posts