Tutorial cuttlebug



Een kleine tutorial met de Cuttlebug, voor het maken van een geëmbosd kader.
Leg op elkaar, plaat A, B, daarna de embossing mat, cardstock. Leg daar boven op de Nestabilitie met de snijranden naar boven.


Leg hier weer een plaat B bovenop. Uiteindelijk eindig je met een stuk karton (gewoon een stuk van een doos deze drukt namelijk wat in) en draai je deze door de Cuttlebug.

Je krijgt dan een mooi kader, sorry voor de kwaliteit van de foto's, het is al donker maar ik denk dat jullie het zo ook wel snappen.


Reacties

Diny Sprakel zei…
Hoi Agitte,
bij mij stonden de reacties meteen goed. Ik kon wel kiezen of ik een pop-up scherm wilde of iets anders. Ik hoop dat ik het weekend kan, want ik lig goed in de kreukels, zie mijn blog. Maar onkruid vergaat niet en zaterdag is nog ver weg.
groet Diny

Populaire posts