Afgelopen weekend hebben we weer een geslaagde art specially beurs gehad in Nuland.
Iedereen had er echt zin in ook al was het weer onze grote concurrent.
Het was ontzettend warm maar de meest fanatieke stempelaars lieten zich niet kennen en bleven de hele dag.
Na een lange warme zaterdag was er even tijd voor de broodnodige ontspanning.
Ik had van thuis een teiltje met lavendel bruistabletten mee genomen en daar was zeker animo voor.

De meest fanatieke stempelaars bleven nog tot in de late uurtjes stempelen.
Om 11 uur moesten we ze toch echt naar hun kamers sturen, ook wij wilden graag nog even slapen.
Maandag zijn Angela en ik met nog wat Amerikaanse standhouders naar de Keukenhof geweest.
Ik was er nog nooit geweest, het was in een woord prachtig ik wist niet dat er zoveel verschillende bolgewassen zijn.


En ze hadden zelfs klompen in onze maat.

Reacties

Evi zei…
Ziet er allemaal heel gezellig uit!
Ik heb ook een leuke dag gehad zaterdag in Nuland!

Populaire posts